Wednesday, March 18, 2009

NIKON

hobi terbaru aku..ni pon baru je terjebak.. actually dah lame aku minat ngan dunia fotografi ni.. cuma faktor kewangan je yg kurang sbb nak main fotografi ni mau pakai ramai duit.. main kete dah kene spend riban2.. main DSLR pon ape kurangnye.. apepon, klu xstart dari skarang, bile lagi.....

as a newbie, tanpa segannye aku membeli brand new NIKON D60.. ramai gak bagi cadangan alang2 nak beli, baik beli yg best terus.. tp aku berpijak di bumi yg nyata.. ni je yg termampu.. nnt agak2 dah pro sket, baru la berbaloi nak angkat yg power punye..

chow..

5 comments:

amai said...

marilah sama2 terjebak..haha
ok ar tu D60..10migapiksel..lense ada VR...
apa lg...upload ar gambar2...
kalo nak model...kete waja aku yg tak basuh seminggu tu bleh je kalo ko nak shoot...
ala2 rally nye model ar...hahahahahaha

limt@t said...

terharu gk aku mendengar cita member aku ni...anway,good luck in yours news hobbies...
mane pic kwn²...hehehehe

Anonymous said...

nantikan kemunculannya

Anonymous said...

pasti boleh kita amik gmbr sama2..

Anonymous said...

ako pun ade d60..tapi "menembak" cam harem,,gambar sume cap ayam.haha__nuex

tp sebenarnya best menembak ni,,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails